
Az égig érő fa
Egy paradicsomi kert közepén áll a Fa, melyet az öreg király birodalmában tetejetlennek ismer mindenki, mivel az égig ér. Vagy az is lehet, hogy az égen túlnan nőtt, hisz még senki fia nem látta a Fa csúcsát? Læs mere
Egy paradicsomi kert közepén áll a Fa, melyet az öreg király birodalmában tetejetlennek ismer mindenki, mivel az égig ér. Vagy az is lehet, hogy az égen túlnan nőtt, hisz még senki fia nem látta a Fa csúcsát? Læs mere
Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Last event date: Onsdag, 26. Marts 2025 14:00
A kertet a szépséges királykisasszony gondozza, aki egyik nap megfogadja, hogy amíg a világ világ lesz, ő nem megy férjhez. Amint ezt kigondolja, huss, lecsap fentről egy sötét fergeteg, s eltűnik a királylány. A nagy szomorúságban az egész ország búra hajtja a fejét, mígnem „Szervusz világ!” felkiáltással János a fergeteg nyomába ered, hogy visszahozza a földre a lányt. Nehéz útra indult, olyan nehézre, hogy többször segítségre szorul.
Mesénk a folklór hagyományok egyik legősibb rétegéhez tartozik, és mint ilyen, sorsfordító beavatási rítuselemekkel segíti a lány és János próbatételeit.
Az előadást 3 éves kortól ajánljuk
Egyszerre politikai dráma, krimi és szerelmi história, amely a 15. század közepének izgalmas történelmi eseményeit eleveníti meg, bemutatva a Hunyadi család felemelkedését.
1940-ben a budapesti Operettszínházban bemutatóra készülődtek. Eisemann Mihály legújabb művét vitték színre, főszerepben Kiss Manyival. Az előadás elkezdődött és egyszer csak Kiss Manyi hangja töltötte be a teret: „Jaj de jó a habos sütemény…” Ugye, hogy ismerős? A szavakkal együtt rögtön bekúszik a dallam is. Eisemann darabja nem egy klasszikus operett, nincs hatalmas énekkara és tánckara. Amije viszont van, az a fülbemászó dallam és a magával ragadó történet Bán Sándor tenoristáról és az őt bálványozó bakfisokról.
A Fiúk különös tükröt tart elénk, amelyben látjuk a „Macsót”, a „Nárciszt” és a „Herkulest” is, így közelről tanulmányozhatjuk a férfilét alaptípusait. Frenák váltakozva jeleníti meg a sovén gyűlöletet, az ostoba követelőzést, a figurák közt fennálló, törékeny erőegyensúlyt a színpadon.
Verdi huszonhét évesen elhatározta: soha többé nem ír operát. Szakmai és magánéleti mélyponton volt: A pünkösdi királyság megbukott, majd eltemette…
Az 1986-ban készült, kultikus családi rajzfilm színpadi változata feledhetetlen szórakozás az egész családnak!
Franco Zeffirelli Bohémélet-rendezése 1981 óta New York kedvence, s ez a megejtően lírai, átütően fiatalos és lenyűgözően hatásos produkció immáron…
enhed(er) i kurven
total:
Tiden er udløbet. Start venligst forfra med at vælge billetter.